Бекітемін Келісілді
Мектеп директорының Директордың тәрбие ісі
міндетін уақытша атқарушы жөніндегі орынбасары
Ж.Е.Сейтмағанбетова: Н.Д.Кармышова
«____»__________2020 жыл «____»__________2020 жыл
Ақтөбе қаласы №74 жалпы білім беретін орта мектебі бойынша әлеуметтік педагогтың жылдық жұмыс жоспары
Әлеуметтік педагог: Ж.А.Елекеева
2020-2021 оқу жылы
Алдағы мақсат пен міндеттер:
1.Оқушылардың әлеуметтік педагогикалық ерекшеліктерін және олардың ортасын, өмір салтын, қызығушылығы мен қажеттіліктерін, мәселелерін, келеңсіз жағдайларын, оқушылардың мінез-құлқындағы ауытқуларды зерттей келе, өз кезегінде балаға және отбасына әлеуметтік көмек пен қолдау көрсету
2.Әлеуметтік педагогикалық жұмыстың әдістері мен бағытын, тапсырмаларын, әдеуметтік және жеке мәселерді шешу жолдарын айқындау
- Оқушыларды әлеуметік қорғауда білім беру, тәрбиелеу, дамыту процесерін жүзеге асыру.
№ |
Іс-әрекет мазмұны |
Жауаптылар |
Нәтижесі |
Ескертпе |
Тамыз, қыркүйек |
||||
1 |
Дайындық этапы (ұйымдастыру бөлімі) |
|||
1.1 |
Әлеуметтік педагогтың жаңа оқу жылына арналған жоспарын дайындау және бекіту. |
Әлеуметтік педагог |
Жұмыс жоспары |
|
1.2 |
Жалпыға білім беру айлығы және «Мектепке жол» республикалық акциясына белсене қатысу; -мектеп аумағына қатысты шағын аудандарға шолу өткізу; -акция көлемінде қалалық іс-шараларға қатысу; -әлеуметтік қорғалмаған, яғни аз қамтылған, жетім,қамқорлықтағы оқушыларға мемлекет тарапынан және демеушілік есебінен әлеуметтік көмек ұйымдастыру; -Өмірлік қиын жағдайларға ұшыраған отбасыларға мәселесін шешуде әлеуметтік- құқықтық, әлеуметтік психологиялық және әлеуметтік-экономикалық бағытта жұмыс жүргізу. |
ДТІЖО Әлеуметтік педагог Сынып жетекшілер Мектеп психологы |
Берілген форма бойынша есептер тапсыру, бұйрықтар, әңгіме жүргізу, хаттамалар |
|
2 |
Диагностикалық жұмыстар |
|||
2.1 |
Әлеуметтік қорғалмаған оқушыларды тіркеуге еңгізу; Көп балалы және аз қамтылған отбасындағы оқушылар. |
Әлеуметтік педагог. Сынып жетекшілер |
Тізім дайындау. Жоспар құру |
|
2.2 |
Мектептің әлеуметтік төлқұжатын дайындау; әр сыныптың төлқұжатын негізге ала отырып жалпы мониторнг жасау |
Әлеуметтік педагог Сынып жетекшілер |
Әлеуметтік паспорт |
|
2.3 |
Ата-аналардың бала тәрбесіндегі мүмкіндіктерін анықтау мақсатында 7-11 сынып оқушыларына анкета жүргізу. |
Әлеуметтік педагог. Мектеп психологы |
Анкета, анықтама |
|
3 |
Алдын алу шаралары |
|||
3.1 |
Бос уақытты ұйымдастыру; -тәуекел топ оқушыларын және әлеуметтік категориядағы оқушылардың сонымен қатар әлеуметтік қорғалмаған оқушыларды спорттық секцияларға және үйірмелерге қатыстыру. |
ДТІЖО Сынып жетекшілер |
Анықтама, Тізім даярлау |
|
3.2 |
«Отбасы-бала үшін, Бала-отбасы үшін» тақырыбында әлеуметтік жетімдіктің алдын алу мақсатында ата-аналар жиналысына баяндама даярлау |
ДТІЖО
|
Хаттама Нұсқаулық |
|
4 |
Мектеп мұғалімдерімен жұмыс |
|||
4.1 |
Сынып жетекшілерге әлеуметтік категориядағы балалардың құжаттарын жинақтау, дайындау бағытында кеңес беру.
|
Әлеуметтік педагог
|
Хаттама Нұсқаулық |
|
5 |
Ата-аналармен жұмыс |
|||
5.1 |
Жекелеген ата-аналармен баласының тәрбиесі мен біліміне қатысты сұрақтар бойынша әңгімелесу өткізу. |
Әлеуметтік педагог
|
Әңгімелесу |
|
5.2 |
Ата-аналар комитетінің отырысын өткізу |
Мектеп әкімшілігі |
Хаттама |
|
қазан |
||||
1 |
Диагностикалық жұмыстар |
|||
1.1 |
Оқушылар арасында 442 т 2 бап 3б ҚР Әкімшілік кодексі туралы мақаланы қаншалықты деңгейде меңгергендігі |
Әлеуметтік педагог |
Әлеуметтік зерттеудің |
|
1.2 |
Мектеп оқушыларының психологиялық, медициналық, педагогикалық тұрғыдан ерекшеліктерін анықтау. -дарынды оқушылардың құрамы туралы тізім даярлау. -жекелеген оқытуды қажет ететін оқушыларды анықтау |
ДТІЖО |
ҮЖТ актісі |
|
2 |
Алдын-алу жұмыстары |
|||
2.1 |
«Өз құқығың мен міндеттеріңді білу парызың» атты сыныптар арасында іс-шара дайындау |
ДТІЖО |
Хаттама |
|
2.2 |
Жекелеген оқушылармен жұмысты жүзеге асыру - Дарынды балалар әр сала бойынша |
|
|
|
3 |
Мектеп мұғалімдерімен жұмыс |
|||
3.1 |
Отбасындағы ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынастағы сәтсіздіктердің алдын-алу мақсатында сынып жетекшімен бірлесе отырып әңгімелесу жүргізу. |
Әлеуметтік педагог |
Зерттеу актісі |
|
4 |
Ата-аналармен жұмыс |
|||
4.1 |
Бала құқықтары мен бостандықтары және отбасы мен балаға қатысты құжат жинақтау негізіндегі сұрақтар бойынша ата-аналарға және сынып жетекшілеріне кеңестік көмек беру. |
Әлеуметтік педагог |
Хаттама |
|
|
қараша |
|||
1 |
Диагностикалық жұмыстар |
|||
1.1 |
Әлеуметтік бейімделуді қажет ететін оқушыларға сауалнама өткізу - 5 сынып оқушылары -Әлеуметтік топтағы оқушылар |
Әлеуметтік педагог |
Анықтама |
|
1.2 |
Орта сынып оқушыларына педагогикалық бақылау жүргізу |
Әлеуметтік педагог |
Анықтама |
|
2 |
Алдын алу шаралары |
|||
2.1 |
Девиантты мінез-құлықтағы оқушылармен жұмыс-үнемі бақылау арқылы өз кезегінде көмек көрсету -жеке жұмыс негізінде жоспар құрып алдын алу шараларын жүргізу |
Әлеуметтік педагог |
Анықтама |
|
2.2 |
Әлеуметтік-психологиялық тренинг ұйымдастыру девиантты мінез-құлық көрініс беретін оқушыларға арналған. |
Әлеуметтік педагог |
Анықтама |
|
3 |
Мектеп мұғалімдерімен жұмыс |
|||
3.1 |
Қаңғыбастық, жалқаулық, тіленшіліктің алдын алуға оқушыларға ұсынылым бойынша кеңестер дайындау |
Әлеуметтік педагог |
Анықтама |
|
4 |
Ата-аналармен жұмыс |
|||
4.1 |
Жекелеген ата-аналармен оқушының тәртібі мен оқуы жөніндегі сұрақтар бойынша кеңес өткізу. |
Әлеуметік педагог |
Анықтама |
|
4.2 |
Адамгершілік және жыныстық тәрбиеге қатысты әлеуметтік |
Әлеуметтік педагог |
Әлеуметтік |
|
4.3 |
Қоғамдық кеңес отырысы |
Мектеп әкімшілігі |
Отырыс хаттамасы |
|
|
желтоқсан |
|||
1 |
Диагностикалық жұмыстар |
|||
1.1 |
Оқушылар арасында бала құқықтар міндеттері туралы |
Әлеуметтік педагог |
Анықтама |
|
1.2 |
«Мен өмірді таңдаймын» наркологиялық бекет аясында іс- |
Әлеуметтік педагог |
Анықтама |
|
2 |
Алдын-алу жұмыстары |
|||
2.1 |
Кәмелеттік жасқа толмағандар істері жөніндегі инспектормен кездесу ұйымдастыру |
Әлеуметтік педагог |
Анықтама |
|
2.2 |
Рейдтерге қатысу |
ДТІЖО |
Хаттама |
|
2.3 |
Мониторинг дайындау - Өмірлік қиын жағдайға ұшырағандарға әлеуметтік қызмет түрлерін ұсыну жөнінде |
Әлеуметтік педагог |
Анықтама Тізім |
|
3 |
Мұғалімдермен жұмыс |
|||
3.1 |
Сынып жетекшілер бірлестігінің отырысын өткізу алу мақсатында ата-аналарға жаднамалар тарату. |
ДТІЖО |
Хаттама |
|
4. |
Ата-аналармен жұмыс |
|||
4.1 |
Тұрғын үй және мүлікке қатысты құқықтар, денсаулық сақтау өмір мен жеке бас бостандығы, жеке өмірлік құндылықтардың сақталуы, ар-намыс пен сөз еркіндігі, қоғамдық шараларға қатысуға ақпарат беру, өмірдің өз деңгейінде қажеттіліктері: |
Әлеуметтік педагог |
Хаттама Жаднама |
|
4.2 |
Ата-аналар жиналысына қатысып, әр бағыт бойынша алдын алу мақсатында ата-аналарға жаднамалар тарату. |
Әлеуметтік педагог |
Хаттама Жаднама |
|
қаңтар |
||||
1 |
Диагностикалық жұмыстар |
|||
1.1 |
Жалпыға білім беру айлығы және «Қамқорлық» республикалық -мектеп аумағына қатысты шағын аудандарға шолу өткізу; -акция көлеміндегі іс-шараларға қатысу; -әлеуметтік қорғалмаған, яғни аз қамтылған, жетім, қамқорлықтағы оқушыларға мемлекет тарапынан және |
ДТІЖО |
Форма бойынша |
|
1.2 |
Әлеуметтік қорғалмаған оқушыларды тіркеуге енгізу; -қамқорлықтағы оқушылар -көп балалы және аз қамтылған отбасындағы оқушылар: |
Әлеуметтік педагог |
Тізім даярлау |
|
2 |
Алдын-алу жұмыстары |
|||
2.1 |
Бос уақытты ұйымдастыру: - тәуекел топ оқушыларын және әлеуметтік категориядағы оқушылардың сонымен қатар әлеуметтік қорғалмаған оқушыларды спорттық секцияларға және үйірмелерге қатыстыру |
Әлеуметтік педагог |
Тізім, анықтама |
|
3 |
Мұғалімдермен жұмыс |
|||
3.1 |
Сынып жетекшілерден есепте тұрған және қамқорлықсыз қалған оқушылар жөнінде есептер жинақтау. |
Әлеуметтік педагог |
Анықтама |
|
4 |
Ата-аналармен жұмыс |
|||
4.1 |
Жекелеген ата-аналармен оқушының тәртібі мен оқуы жөніндегі сұрақтар бойынша кеңес өткізу |
Әлеуметтік педагог |
Анықтама |
|
4.2 |
Ата-аналар комитетінің отырысын өткізу |
Мектеп әкімшілігі |
Хаттама |
|
ақпан |
||||
1 |
Диагностикалық жұмыстар |
|||
1.1 |
Оқушылар арасында ҚР бала құқықтары мен міндеттері |
Әлеуметтік педагог |
Әлеуметтік |
|
2 |
Алдын-алу жұмыстары |
|||
2.1 |
Діни экстремиз мен терроризмнің алдын алу бағытында ата-аналарға баяндама даярлау . |
ДТІЖО |
Жаднама, анықтама |
|
3. |
Ата-аналармен жұмыс |
|||
3.1 |
Ата-аналарға немесе олардың орнын алмастыратын өкілдерге бала құқықтары мен еркіндігі, отбасы мен балаға қатысты құжаттардың жүзеге асуы жөнінде кеңес өткізу |
Әлеуметтік педагог |
Хаттама |
|
4 |
Мұғалімдермен жұмыс |
|||
4.1 |
Сынып жетекшілер бірлестігінің отырысында біріккен |
ДТІЖО |
Хаттама |
|
Наурыз |
||||
1 |
Диагностикалық жұмыс |
|||
1.1 |
«Оқуға қайда барамыз?» тақырыбында іс-шара өткізу мамандық таңдауға байланысты 9-11 сыныптарға |
Әлеуметтік педагог |
Хаттама |
|
2 |
Алдын алу жұмыстары |
|||
2.1 |
«Заңды білмеу жауапкершіліктен босатпайды» тақырыбында |
ДТІЖО |
Хаттама |
|
3. |
Ата-аналармен жұмыс |
|||
3.1 |
Ата-аналар жиналысында әр түрлі бағытта алдын алу мақсатында жадынамалар үлестіру. |
ДТІЖО |
Хаттама, жадынама |
|
4 |
Мұғалімдермен жұмыс |
|||
4.1 |
Қаңғыбастық, жалқаулық, тіленшіліктің алдын алуға оқушыларға ұсынылым бойынша кеңестер дайындау |
Әлеуметтік педагог |
Анықтама |
|
Сәуір |
||||
1 |
Диагностикалық жұмыс |
|||
1.1 |
Дұрыс тамақтану онкүндігіне орай мектепішілік шара өткізу. Біз дұрыс тамақтанамыз ба? Тақырыбында ата-аналарға, оқушыларға сауалнама өткізу |
Әлеуметтік педагог |
Сауалнама, хаттама |
|
2 |
Алдын алу жұмыстары |
|||
2.1 |
Әр сала бойынша дарынды балалармен жұмыс |
ДТІЖО |
Хаттама |
|
3 |
Ата-аналармен жұмыс |
|||
3.1 |
Қамқоршылық кеңесінің отырысы |
Мектеп әкімшілігі |
Хаттама |
|
4 |
Мұғалімдермен жұмыс |
|||
4.1 |
Оқушылардың жазғы демалысын ұйымдастыру туралы шамамен ақпарат жинақтау, әсіресе әлеуметтік категориядағы оқушылардың демалысын ұйымдастыру |
ДТІЖО |
Тізім |
|
Мамыр-маусым |
||||
1 |
Әлеуметтік категориядағы оқушылардың жазғы демалысын -оқушылар тізімін жасақтап, өтініштер |
ДТІЖО |
Тізім |
|
2 |
|
ДТІЖО |
Жадынама, анықтама |
|
3 |
Жүргізілген жұмысқа аналитикалық талдау жасап, есебін дайындау. |
Әлеуметтік педагог |
Жылдық есеп |
|
Үнемі |
||||
1 |
Жалпыға білім беру қорынан әлеуметтік категориядағы |
Әлеуметтік педагог |
Табел, есеп |
|
2 |
Мектептегі іс-шараларға белсене қатысу, әсіресе әлеуметтік категориядағы балаларды мерекелік шараларға |
ДТІЖО |
Анықтама, Фотосуреттер, |
|
3 |
Алдын алу шараларын жүзеге асыру: - Тұрмыстық жәбірлену - Діни экстремизм және терроризм - Девиантты мінез-құлық - Құқықбұзушылық, нашақорлық, шылым шегу, ішімдікке әуестік. |
ДТІЖО |
Анықтама, хаттамалар |
|
4 |
Бала мен ата-ана арасындағы дағдарыс кезіндегі қатынас, баланың мұғалім мен қатарластарына қатысты мазасыздануы барысында әлеуметтік-психологиялық көмек көрсету. |
ДТІЖО |
Анықтама, әңгімелесу |
|
5 |
Баланың өмірі мен денсаулығына қатысты заңдардың жүзеге |
Әлеуметтік педагог |
Жадынама, қабырға |
|